تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 12:25 | نویسنده : مصطفی اسلمی

همانطور که دیروز شاهد بودید ، نسخه نهایی iOS 6.0 برای دستگاه های اپل منتشر شد. یکی از ویژگی ها م تغییرات مهم در iOS 6 ، حذف اپلیکیشن Google Maps و جایگزینی نرم افزار Maps رسمی شرکت اپل هستیم. در همان دقایق اولیه ، بسیاری از کاربران به این اپلیکیشن اعتراض خود را نشان دادند. بسیاری از کاربران با Google Maps عادت کرده بودند و از این رو حذف شدن قابلیت هایی که در Google Maps وجود داشت ، برای آن ها دور از انتظار بود. هرچند قابلیت ۳ بعدی در نقشه های گوگل ، یک ویژگی مهم محسوب می شود ، اما کافی نیست.

منابع اعلام کرده اند که گوگل قصد دارد اپلیکیشن Google Maps را برای قرار گیری در اپ استور آماده کند از طرفی ممکن است اپل آن را در فروشگاه خود قرار ندهد ، اما این موضوع بعید است ، چرا که اپل گوگل را به رقابت می طلبد.

گزارش هایی به گوش می رسد که نشان می دهد گوگل این خبر را به گوش اپل رسانده است. اما مدت زمان لازم برای انتشار نسخه جدید www.i-clarified.irGoogle Maps برای iOS 6 ، قابل پیش بینی نیست



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : مصطفی اسلمی

از زمان به روز رسانی به iOS 6 ، بسیاری از کاربران در هنگام ورود به آیتونز استور ، با ارور Cannot connect to iTunes Store مواجه می شدند. برای مثال ، با انتخاب گزینه App Store در اپلیکیشن PassBook ، این اخطار مشاهده میشود. در ابتدا به نظر می رسید این مشکل ، به دلیل اختلالات اینترنت و… باشد. اما پس از ورود به انجمن گفتوگو و پشتیبانی اپل ، دریافتیم که این موضوع ، بیش از ۵ هزار مرتبه توسط کاربران بازدید شده است.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:44 | نویسنده : مصطفی اسلمی

با آنکه هنوز ۴ روز به باز شدن درب های اپل استور در شهرهای ذکر شده باقی مانده ، با این حال ، برخی شهروندان آمریکائی ، از امروز در جلوی درب این استور کیسه های خواب و خوراکی های لازم را جهت یک زندگی ۴ روزه ، به همراه خود آورده اند !

این تجمع مشتریان ، نبش خیابان پنجم اپ استور شهر نیویورک صورت گرفته است. با آنکه پیش فروش آیفون ۵ آغاز شده ، بسیاری طاقت منتظر بودن را ندارند و از امروز در این مکان تجمع کرده اند تا جزء اولین افرادی باشند که این اسمارت فون را به دست می گیرند

 

www.i-clarfied.ir



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:39 | نویسنده : مصطفی اسلمی

اگر قصد دارید آیفون ۵ بخرید ، شاید لازم باشد قبل از آن ، نگاهی به این آداپتورها بیندازید.

این پک که Noosy نام دارد ، دارای ۳ آداپتور مختلف است که نانو سیم کارت شما را به میکرو سیم و سیم کارت استاندارد تبدیل می کند. همچنین آداپتور سوم ، قادر است میکرو سیم شما را به سیم کارت استاندارد نیز تبدیل کند.

لینک خرید در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:36 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در این مطلب از سایت i-C.lxb.ir ، قصد داریم روش تبدیل سیم کارت میکرو را به نانو سیم به کمک برش نشان دهیم.

به کمک این آموزش ، می توانید سیم کارت استاندارد خود را ابتدا به میکرو تبدیل کرده و سپس آن را به نانو سیم تبدیل کنید.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:25 | نویسنده : مصطفی اسلمی

پس از اتمام کنفرانس ۱۲ سپتامبر ، شرکت اپل ویدیویی را به صورت دمو ، از آیفون ۵ بر روی سایت قرار داد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ، این دمو را دانلود کنید.

 

www.i-clarified.ir

 

دانلود این ویدیو از Mediafire

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:24 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در این مطلب ، قصد داریم خبری خوش حال کننده را به شما عزیزان بدهیم. آیفون ۵ هم اکنون در حال پیش فروش از اپل استور است !

ساعاتی پیش ، مجدداً برای تغییراتی جزئی ، فروشگاه آنلاین اپل ، بسته شد. لحظاتی بعد ، با ورود به این فروشگاه ، دریافتیم امکان خرید آیفون ۵ فراهم شده است. بنابراین اکنون می توانید بدون هیچگونه مشکلی ، از اپل استور ، اقدام به خرید آیفون ۵ کنید.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 9:21 | نویسنده : مصطفی اسلمی

به گزارش AllThingsD و به نقل از اپل ، این شرکت اعلام کرده است که سفارشات مربوط به پیش فروش آیفون ۵ ، بیش از حد انتشار بوده است !

” میزان پیش فروش های آیفون ۵ باور نکردنی است ! سخنگوی اپل ، Nat Kerris اینچنین ادامه می دهد : میزان خریدهای کاربرانی که از اپل استور اقدام به سفارش آیفون ۵ کرده اند ، بی سابقه بوده است ! ”

اولین دسته از آیفون ۵ ، تنها پس از گذشت ۱ ساعت ، از آغاز زمان پیش فروش ها ، به اتمام رسید. خریداران در ۲۱ سپتامبر ، می توانند با مراجعه به اپل استورهای معتبر ، در صف خرید این اسمارت فون قرار گیرند.

 

www.i-clarified.ir



تحلیلگر معروف ، White ، به تازگی اعلام کرده است که آیفون نسل بعدی شرکت اپل ، همانند آیپاد تاچ نسل پنجم در رنگ های بیشتری در دسترس خواهد بود. ایشان در ادامه گفته است که آیفون ۵S دو دو سایز مختلف از صفحه های نمایشگر قابل خریداری خواهد بود.

با توجه به بررسی های White از زنجیره های تأمین کننده ، آیفون ۵S در ۲ سایز مختلف از صفحه نمایش ، در رنگ های صورتی، زرد، آبی، سفید و نقره ای و سیاه و سفید معرفی خواهد شد.

جزئیات بیشتر و تاریخ پیش بینی شده برای معرفی آیفون ۵S در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 8:50 | نویسنده : مصطفی اسلمی

پس از طراحی جدید اکثر محصولات اپل در سال ۲۰۱۲ ، بعید نیست که در مک های نسل بعد ، دارای تغییرات سخت افزاری چشمگیرتری نیز باشند.

گزارشات جدیدی به گوش می رسند که خبر از فناوری فوق پیشرفته WiFi 802.11ac در کامپیوترهای مک در سال ۲۰۱۳ می دهند.

به گزارش Next Web ، اپل در همکاری با Broadcom قصد دارد چیپ های پرسرعت WiFi را در سال جاری به مک ها بیاورد. ۸۰۲٫۱۱ac که به WiFi 5G ارجاع داده می شود ، محدوده گسترده تری را شامل می شود و دارای ظرفیت بالاتر و مصرف انرژی کمتری می باشد

 

www.i-clarified.ir



صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 20 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ